Кількість
|
Вартість
|
||
|
Компанія Lomond працює з 1998 року. Продукція під маркою Lomond отримала широке визнання користувачів завдяки унікальному співвідношенню ціна / якість.
Успіхи компанії пов'язані по-перше з розширенням і оновленням асортименту продукції, а по-друге з якісним підвищенням рівня підтримки користувача.
МІСІЯ І СТРАТЕГІЯ
Компанія Lomond бачить свою місію в тому, щоб найсучасніші і високотехнологічні витратні матеріали, які раніше вважалися ексклюзивними, зробити доступними широкому користувачеві.
Стратегія Lomond щодо витратних матеріалів грунтується на трьох критеріях:
- Універсальність. Lomond надає витратні матеріали, сумісні з будь-якими моделями оргтехніки, використовуваними в офісі, вдома і на виробництві.
- Комплексність. Для кожної окремої одиниці оргтехніки Lomond надає всі технологічно можливі на сьогоднішній день додатка.
- Доступність. Витратні матеріали Lomond, які не поступаються за якістю аналогам OEM-виробників, пропонуються кінцевому користувачеві по істотно більш доступною ціною.